Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛипченко, Тетяна Степанівна-
dc.contributor.authorКащук, Мар'яна Григорівна-
dc.date.accessioned2024-02-07T17:16:25Z-
dc.date.available2024-02-07T17:16:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12932-
dc.descriptionЛипченко Т. Особливості використання автентичних текстів при вивченні іноземної мови професійного спрямування / Мар’яна Кащук, Тетяна Липченко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2023. - Випуск 60. - Том 2. - C. 243-247.en_US
dc.description.abstractУ процесі вивчення іноземної мови взагалі і професійного спрямування зокрема вважаємо доцільним поряд з базовим підручником використовувати автентичні матеріали різного характеру, які пов’язані з темами професійного спрямування, але водночас вирізняються своєю функціональністю, актуальністю, реальним застосуванням у ситуаціях повсякденного життя, позаяк вони надають можливість здобувачам вищої освіти відчути атмосферу реального середовища серед носіїв мови. Це матеріал, взятий з реального життя, з оригінальних джерел, який характеризується природністю лексичного наповнення та граматичних форм, показує колорит та особливості народу, мова якого вивчається. Багата мова, що міститься в автентичних матеріалах, є джерелом вхідного мовного матеріалу, необхідного для засвоєння здобувачами вищої освіти. У статті розкрито деякі особливості використання автентичних текстів та інших автентичних матеріалів у процесі вивчення іноземної мови, в тому числі іноземної мови професійного спрямування. Проаналізовано різні види автентичних матеріалів. Визначено поняття «автентичний матеріал». Розкрито значення автентичних матеріалів під час вивчення іноземної мови. Наголошено на можливості застосування автентичних матеріалів для удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, аудіювання, написання). Наведено численні переваги автентичних матеріалів, що свідчить про доцільність їх використання у навчальному процесі (автентичні матеріали надають точні приклади того, як мову використовують її носії; вони є з реального життя, більш неформальні, соціально орієнтовані та широко вживані, і можуть бути цінним доповненням до навчального матеріалу у підручниках; автентичні матеріали мають неабияку освітню і просвітницьку цінність, оскільки вони інформують здобувачів вищої освіти про те, що відбувається у світі загалом і у їх професійній сфері зокрема; вони позитивно впливають на здобувачів вищої освіти, таким чином підвищуючи їх мотивацію до вивчення іноземної мови). In the process of learning a foreign language in general and a professionally- oriented language in particular, we consider it expedient to use, along with the basic textbook, authentic materials of a different nature, which are related to the topics of the professional direction, but at the same time are distinguished by their functionality, relevance, real application in everyday life situations, since they provide the applicants for higher education with the opportunity to experience the atmosphere of a real environment among native speakers. This is material taken from real life, from original sources, which is characterized by the naturalness of lexical content and grammatical forms, shows the color and peculiarities of the people whose language is being studied. The rich language contained in authentic materials is a source of input language material necessary for acquisition by higher education applicants. The article reveals some features of the use of authentic texts and other authentic materials in the process of learning a foreign language, including a foreign language of professional orientation. Various types of authentic materials are analyzed. The concept of "authentic material" is defned. The importance of authentic materials during foreign language learning is revealed. Emphasis is placed on the possibility of using authentic materials to improve all types of speech activity (reading, speaking, listening, writing). Numerous advantages of authentic materials are given, which indicates the expediency of their use in the educational process (authentic materials provide accurate examples of how the language is used by its speakers; they are from real life, more informal, socially oriented and widely used, and can be a valuable addition to educational material in textbooks; authentic materials have great educational value, as they inform applicants for higher education about what is happening in the world in general and in their professional feld in particular; they have a positive effect on higher education applicants, thus increasing their motivation to study a foreign language).en_US
dc.language.isouaen_US
dc.subjectавтентичний матеріал автентичний текст іноземна мова здобувач вищої освіти authentic material authentic text foreign language applicant for higher educationen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ТЕКСТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯen_US
dc.title.alternativePeculiarities of using authentic texts when learning a professionally-oriented foreign languageen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Особливості використання автентичних текстів при вивченні іноземної мови професійного спрямування.pdfЛипченко Т. Особливості використання автентичних текстів при вивченні іноземної мови професійного спрямування / Мар’яна Кащук, Тетяна Липченко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2023. - Випуск 60. - Том 2. - C. 243-247.400.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.