Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12934
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Липченко, Тетяна Степанівна | - |
dc.contributor.author | Кащук, Мар'яна Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-07T17:34:18Z | - |
dc.date.available | 2024-02-07T17:34:18Z | - |
dc.date.issued | 2023-11 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12934 | - |
dc.description | Кащук М.Г. Сучасні тенденції у навчанні і вивченні іноземних мов / М. Кащук, Т.С. Липченко // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2023. - Вип. 67. - Т.1. - С. 339-344. | en_US |
dc.description.abstract | Підходи, методи та способи навчання і вивчення будь-якої іноземної мови потребують постійного переосмислення і покращення. Нові ідеї щодо удосконалення методики викладання іноземної мови з’являються в міру того, як відбуваються зміни у системі мови, а також внаслідок нових можливостей, які пропонують новітні технології. І викладачі іноземних мов, і здобувачі освіти, які вивчають іноземні мови, повинні слідувати новітнім тенденціям у викладанні і навчанні мови. У статті виділено важливі аспекти викладання мови, розкрито сутність поняття «тенденції у викладанні іноземних мов». Проаналізовано деякі сучасні передові тенденції у викладанні і вивченні іноземних мов, і розкрито їх позитивний вплив на здобувачів освіти. Зокрема, охарактеризовано такі тенденції: онлайн та змішане навчання (мають кілька переваг: більша гнучкість для здобувачів освіти, більш індивідуалізоване навчання, доступ до широкого спектру цифрових ресурсів), віртуальна реальність (переваги: дозволяє зануритися здобувачам освіти в змодельоване середовище, яке може бути адаптоване до їхніх потреб у вивченні мови), використання соціальних мереж (сучасна студентська молодь може з ефективністю використовувати їх для вивчення іноземної мови, слідкуючи за іншомовним контентом), адаптивне програмне забезпечення (основні його особливості: персоналізація, зворотний зв’язок, диференціація, моніторинг), ед’ютейнмент (основна мета – навчити розважаючи), «перевернутий клас» (цей метод допомагає здобувачам брати активну роль у навчальному процесі і розвивати більшу автономію в навчанні), навчання у співпраці (заняття, які базуються на співпраці між здобувачами, допомагають розвивати такі важливі навички (soft skills), як робота в команді, делегування повноважень, тайм-менеджмент, співпраця, прийняття рішень, прагнення досягти спільної мети тощо). | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | Актуальнi питання гуманiтарних наук | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;67/1; | - |
dc.subject | тенденція, здобувач освіти, іноземна мова, викладання, навчання, trend applicant for education foreign language teaching learning | en_US |
dc.title | Сучасні тенденції у навчанні і вивченні іноземних мов | en_US |
dc.title.alternative | Current trends in teaching and learning foreign languages | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У НАВЧАННІ І ВИВЧЕННІ.pdf | Липченко Т. С. Сучасні тенденції у навчанні і вивченні іноземних мов / М. Кащук, Т.С. Липченко // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2023. - Вип. 67. - Т.1. - С. 339-344. | 360.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.