Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12934
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛипченко, Тетяна Степанівна-
dc.contributor.authorКащук, Мар'яна Григорівна-
dc.date.accessioned2024-02-07T17:34:18Z-
dc.date.available2024-02-07T17:34:18Z-
dc.date.issued2023-11-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12934-
dc.descriptionКащук М.Г. Сучасні тенденції у навчанні і вивченні іноземних мов / М. Кащук, Т.С. Липченко // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2023. - Вип. 67. - Т.1. - С. 339-344.en_US
dc.description.abstractПідходи, методи та способи навчання і вивчення будь-якої іноземної мови потребують постійного переосмислення і покращення. Нові ідеї щодо удосконалення методики викладання іноземної мови з’являються в міру того, як відбуваються зміни у системі мови, а також внаслідок нових можливостей, які пропонують новітні технології. І викладачі іноземних мов, і здобувачі освіти, які вивчають іноземні мови, повинні слідувати новітнім тенденціям у викладанні і навчанні мови. У статті виділено важливі аспекти викладання мови, розкрито сутність поняття «тенденції у викладанні іноземних мов». Проаналізовано деякі сучасні передові тенденції у викладанні і вивченні іноземних мов, і розкрито їх позитивний вплив на здобувачів освіти. Зокрема, охарактеризовано такі тенденції: онлайн та змішане навчання (мають кілька переваг: більша гнучкість для здобувачів освіти, більш індивідуалізоване навчання, доступ до широкого спектру цифрових ресурсів), віртуальна реальність (переваги: дозволяє зануритися здобувачам освіти в змодельоване середовище, яке може бути адаптоване до їхніх потреб у вивченні мови), використання соціальних мереж (сучасна студентська молодь може з ефективністю використовувати їх для вивчення іноземної мови, слідкуючи за іншомовним контентом), адаптивне програмне забезпечення (основні його особливості: персоналізація, зворотний зв’язок, диференціація, моніторинг), ед’ютейнмент (основна мета – навчити розважаючи), «перевернутий клас» (цей метод допомагає здобувачам брати активну роль у навчальному процесі і розвивати більшу автономію в навчанні), навчання у співпраці (заняття, які базуються на співпраці між здобувачами, допомагають розвивати такі важливі навички (soft skills), як робота в команді, делегування повноважень, тайм-менеджмент, співпраця, прийняття рішень, прагнення досягти спільної мети тощо).en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherАктуальнi питання гуманiтарних наукen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;67/1;-
dc.subjectтенденція, здобувач освіти, іноземна мова, викладання, навчання, trend applicant for education foreign language teaching learningen_US
dc.titleСучасні тенденції у навчанні і вивченні іноземних мовen_US
dc.title.alternativeCurrent trends in teaching and learning foreign languagesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У НАВЧАННІ І ВИВЧЕННІ.pdfЛипченко Т. С. Сучасні тенденції у навчанні і вивченні іноземних мов / М. Кащук, Т.С. Липченко // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2023. - Вип. 67. - Т.1. - С. 339-344.360.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.