Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1302
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвин, Андрій Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-28T06:27:38Z | - |
dc.date.available | 2016-09-28T06:27:38Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Професійна освіта: проблеми і перспективи | uk |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1302 | - |
dc.description.abstract | Складність і багатоаспектність сучасних педагогічних явищ потребує обґрунтуваннята застосування цілісного підходу як одного з провідних у педагогіці. У статті аналізуєтьсякатегорія цілісності, розглядається цілісний підхід та актуалізується проблема його застосування в сучасній професійній освітів контексті синергетичної парадигми з метою вдосконалення педагогічної взаємодії та освітнього процесу загалом, передусім – у підготовці педагогічних працівників.Проаналізована теоретико-методологічна база проблеми цілісності, обґрунтована концептуальна ідея, розкриті основні теоретичні положення. Порушена проблема застосування цілісного підходу в педагогіці та сучасній професійній освіті є, безперечно, актуальною та значущоюв науково-педагогічних дослідженнях, спрямованих на вдосконалення педагогічної освіти та освітнього простору. Цілісний підхід до освіти вимагає зорієнтованості на цілісні характеристики особистості: саму особистість слід розуміти як складну психічну систему, що має певну структуру, функції і внутрішню будову. Отже, цілісний педагогічний об’єкт потрібно досліджувати як синергетичну систему, що характеризується єдністю складових, їх функцій і структурних зв’язків між ними, здатністю до самоорганізації та саморозвитку. Цілісне уявлення про професійну діяльність вважаємо метакомпетентністю педагогічного працівника, що має послідовно формуватися в системі педагогічної освіти та підвищення кваліфікації. | uk |
dc.publisher | ІПТО НАПН України | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;10 | - |
dc.subject | освітній процес, цілісний підхід, професійна освіта, педагогічні працівники, педагогічна система | uk |
dc.title | Актуальність застосування цілісного підходу в сучасній професійній освіті | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Литвин_Руденко_Цілісн_підхід.pdf | стаття у фаховому виданні | 6.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.