Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.date.accessioned2016-09-28T06:27:38Z-
dc.date.available2016-09-28T06:27:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПрофесійна освіта: проблеми і перспективиuk
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1302-
dc.description.abstractСкладність і багатоаспектність сучасних педагогічних явищ потребує обґрунтуваннята застосування цілісного підходу як одного з провідних у педагогіці. У статті аналізуєтьсякатегорія цілісності, розглядається цілісний підхід та актуалізується проблема його застосування в сучасній професійній освітів контексті синергетичної парадигми з метою вдосконалення педагогічної взаємодії та освітнього процесу загалом, передусім – у підготовці педагогічних працівників.Проаналізована теоретико-методологічна база проблеми цілісності, обґрунтована концептуальна ідея, розкриті основні теоретичні положення. Порушена проблема застосування цілісного підходу в педагогіці та сучасній професійній освіті є, безперечно, актуальною та значущоюв науково-педагогічних дослідженнях, спрямованих на вдосконалення педагогічної освіти та освітнього простору. Цілісний підхід до освіти вимагає зорієнтованості на цілісні характеристики особистості: саму особистість слід розуміти як складну психічну систему, що має певну структуру, функції і внутрішню будову. Отже, цілісний педагогічний об’єкт потрібно досліджувати як синергетичну систему, що характеризується єдністю складових, їх функцій і структурних зв’язків між ними, здатністю до самоорганізації та саморозвитку. Цілісне уявлення про професійну діяльність вважаємо метакомпетентністю педагогічного працівника, що має послідовно формуватися в системі педагогічної освіти та підвищення кваліфікації.uk
dc.publisherІПТО НАПН Україниuk
dc.relation.ispartofseries;10-
dc.subjectосвітній процес, цілісний підхід, професійна освіта, педагогічні працівники, педагогічна системаuk
dc.titleАктуальність застосування цілісного підходу в сучасній професійній освітіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Литвин_Руденко_Цілісн_підхід.pdfстаття у фаховому виданні6.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.