Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1303
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвин, Андрій Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-28T06:33:12Z | - |
dc.date.available | 2016-09-28T06:33:12Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. | uk |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1303 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто процедуру обґрунтування педагогічних умов у науковому дослідженні.Виділити необхідні педагогічні умови, визначити та зафіксувати їх сутнісні характеристики можна лише після ґрунтовного теоретико-методологічного аналізу освітньої системи та проведення науково-методичних розробок, спрямованих на виявлення ключових відносин і зв’язків навчально-виховного, навчально-виробничого, організаційно-управлінського й інших процесів і явищ. Автор пропонує визначати (обґрунтовувати) педагогічні умови за допомогою факторного аналізу комплексу виявлених дослідником чинників, що впливають на досліджувану освітню систему, із залученням широкого кола досвідчених фахівців-експертів. Для цього необхідно виокремити якомога ширшу сукупність гіпотетично продуктогенних чинників,із використанням інструментів факторного аналізу за допомогою експертів оцінити вплив кожного з цих чинників, виявити взаємозв’язки між ними, а також визначити найбільш істотні та згрупувати їх за значущістю.У результаті визначаються найбільш вагомі (генеральні) чинники, що інтерпретуються як педагогічні умови удосконалення освітнього процесу. Виділені педагогічні умови мають корелювати з визначеними дослідником принципами. Лише в цьому випадку вдасться забезпечити їх необхідність і достатність. Відповідно, методику впровадження запропонованих інновацій дослідникам теж доцільно будувати на основі виділених специфічнихпринципів і з огляду впровадження та реалізації обґрунтованих педагогічних умов. | uk |
dc.publisher | ТОВ фірма «Планер» | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;44 | - |
dc.subject | педагогічні умови,освітні інновації, внутрішні і зовнішні чинники, процедураобґрунтування, факторний аналіз | uk |
dc.title | Проблема обґрунтування педагогічних умов у наукових дослідженнях | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Литвин_А_В_Пед_умови_4.pdf | стаття у фаховому виданні | 4.96 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.