Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдович, С.М.-
dc.contributor.authorЗельман, Л.Н.-
dc.contributor.authorПавлишин-Кошова, Г.Б.-
dc.date.accessioned2024-02-14T10:21:27Z-
dc.date.available2024-02-14T10:21:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВдович С. М., Зельман Л. Н., Павлишин‐Кошова Г. Б. Вплив реклами на алкогольну адикцію студентської молоді: результати емпіричного дослідження. Академічні візії. 2023. Вип. 17. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/294/278. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7813387en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13124-
dc.language.isouaen_US
dc.titleВплив реклами на алкогольну адикцію студентської молоді: результати емпіричного дослідженняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 Стаття Вдович Зельман Кошова.pdf509.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.