Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривопишина, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-09-29T06:37:06Z-
dc.date.available2016-09-29T06:37:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2219-2654-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1333-
dc.description.abstractУ статті досліджено явище агресивної поведінки— буплінгу, або третирування у шкільному середовищі. Проаналізовано структуру, види буллінгу, чинники виникнення даної насильницької поведінки серед учнів. Проаналізовано особистісні характеристики особистості жертви буллінгу та буллера (переслідувача). Розглянуто основні методи подолання та профілактики буллінгу (на прикладі зарубіжних країн та України). Вивчено спільні та відмінні ознаки методів профілактики та подолання буллінгу в США, Канаді, європейських країнах та Україні.uk
dc.publisherТеоретичні і прикладні проблеми психології. Збірник наукових праць / Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk
dc.relation.ispartofseries;№1 (36)-
dc.subjectбуллінг, третирування, жертва буллінгу, буллер (переслідувач).uk
dc.titleПорівняльний аналіз методів подолання та профілактики буллінгу (на прикладі шкільного середовища зарубіжних країн та України)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кривопишина, Балебрух стаття університет Даля.pdf3.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.