Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Ігор Святославович-
dc.date.accessioned2024-07-09T11:41:11Z-
dc.date.available2024-07-09T11:41:11Z-
dc.date.issued2024-02-13-
dc.identifier.citationКоваль І. С. Обґрунтування критеріїв та рівнів професійної компетентності майбутніх фахівців сил безпеки та оборони України. Молодь і ринок. №2 (222). 2024. С. 140-146. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.300101.en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13675-
dc.description.abstractСтаттю присвячено обґрунтуванню критеріїв та рівнів професійної компетентності майбутніх фахівців сил безпеки і оборони. Зʼясовано, що існує два вектори обґрунтування критеріїв, перший спрямований на освітній процес, другий (якого ми притримуємось, – на особистість того, хто досліджується). На основі аналізу наукової літератури визначено чотири критерії професійної компетентності майбутніх фахівців сил безпеки та оборони України, а саме: мотиваційно-ціннісний – вказує на рівень сформованості мотивації до цілеспря мованого й постійного професійного самовдосконалення, прийняття нововведень, потребу в розробці новацій як нового способу виконання професійних завдань, постійне прагнення до саморозвитку й самореалізації; когнітивно компетентнісний – визначає ступінь опанування комплексу професійно спрямованих знань галузі безпеки та оборони, характеризує здатність до знаходження інновацій засобами наукових досліджень; операційно-діяльнісний – характеризує рівень професійних умінь і навичок, відтворює ступінь сформованості потенціалу майбутніх фахівців у використанні набутих знань, умінь і навичок у практичній діяльності, відображає досвід та навички використання інновацій; рефлек сивно-аналітичний – відображає рівень розвитку рефлексивних здібностей, вміння “поставити себе на місце іншого” та “побачити себе очима навколишніх”, вміння передбачати потенційні потреби і проблеми вдосконалення галузі безпеки та оборони, сприяє усвідомленню кожним фахівцем екстремальної спрямованості професійної діяльності, а також мобілізації всіх ресурсів особистості задля саморозвитку і самовдосконалення.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherМолодь і ринокen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectрівніen_US
dc.subjectпоказникиen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутні фахівці сил безпеки та оборониen_US
dc.titleОбґрунтування критеріїв та рівнів професійної компетентності майбутніх фахівців сил безпеки та оборони Україниen_US
dc.title.alternativeJUSTIFICATION OF THE CRITERIA AND LEVELS OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE SPECIALISTS OF THE SECURITY AND DEFENSE FORCES OF UKRAINEen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.