Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13793
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демчина, Василь Романович | - |
dc.contributor.author | Ратушний, Андрій Романович | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-02T07:58:47Z | - |
dc.date.available | 2024-08-02T07:58:47Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.issn | 2072–8263 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13793 | - |
dc.description.abstract | Метою роботи є розробка моделі оцінення стану населених пунктів під час реалізації проєктів розвитку транспортної інфраструктури у післявоєнний період, яка базується на вивченні пропускної спроможності доріг із використанням фреймворку OpenStreetMaр та ентропії Шеннона для визначення показників стану транспортної інфраструктури окремих населених пунктів. Із використанням запропонованої моделі виконано аналіз транспортної інфраструктури населених пунктів, що перебувають у зоні бойових дій, який дозволяє здійснити оцінку потреб у повоєнному відновленні, розвитку та її модернізації. У роботі використовуються такі методи: системного та кластерного аналізу, фреймворк OpenStreetMaр для вивчення пропускної спроможності доріг населених пунктів, метод розрахунку ентропії Шеннона, котрий забезпечує визначення показників стану транспортної інфраструктури окремих населених пунктів, що лежать в основі моделювання та визначення раціонального сценарію реалізації проєктів розвитку транспортної інфраструктури окремих населених пунктів. На основі розробленої моделі оцінення стану населених пунктів під час реалізації проєктів розвитку транспортної інфраструктури у післявоєнний період визначено головні показники стану транспортної інфраструктури заданих населених пунктів, що перебувають у зоні бойових дій. Виконане графічне представлення транспортної інфраструктури та її орієнтації для населених пунктів, що дозволяє швидко та легко зрозуміти особливості планування транспортної інфраструктури окремих населених пунктів. У результаті проведення відповідних розрахунків нами здійснено кластеризацію досліджуваних населених пунктів за показниками створеної транспортної інфраструктури, які згруповано у два головні компоненти. Розроблена модель оцінення стану населених пунктів під час реалізації проєктів розвитку транспортної інфраструктури у післявоєнний період передбачає системне виконання 9 кроків. Особливістю цієї моделі є те, що формування бази даних і знань здійснюється автоматизовано із використанням даних фреймворку OpenStreetMaр для вивчення пропускної спроможності доріг населених пунктів. Цей підхід не потребує додаткових досліджень у повністю або частково зруйнованих транспортних мережах населених пунктів, що опинилися у зоні бойових дій. На основі використання запропонованої моделі визначено показники стану транспортної інфраструктури окремих населених пунктів, які опинилися у зоні бойових дій. Вони лежать в основі ідентифікації та планування проєктів розвитку транспортної інфраструктури на основі її подальшого моделювання. Подальші дослідження потребують розроблення комп’ютерної моделі, яка буде базуватися на запропонованій, що забезпечить підвищення ефективності процесів ініціації та планування реалізації проєктів розвитку транспортної інфраструктури у заданих населених пунктах у післявоєнний період. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Менеджмент;Вип. 1(144), 46-53 | - |
dc.subject | модель, транспортна інфраструктура, управління, проєкти, розвиток, післявоєнний період | en_US |
dc.title | Модель та результати оцінення стану населених пунктів під час реалізації проектів розвитку транспортної інфраструктури у післявоєнний період | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського.pdf | 698.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.