Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабій, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-10-17T11:45:26Z-
dc.date.available2024-10-17T11:45:26Z-
dc.date.issued2024-10-
dc.identifier.issn3041-1572.-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13998-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано потенційні можливості дозвілля в естетичному вихованні студентської молоді. Автори розглядають дозвілля як важливу складову частину життя студентської молоді, від змістового наповнення якого значною мірою залежить її формування і розвиток. У свою чергу, зміст дозвілля суттєво залежить від рівня розвитку суспільства (еконо мічного, суспільно-політичного, інформаційно-комунікаційного, морально етичного, культурного, естетичного та ін.), впливу засобів масової інформації, розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (використання Інтернету, соціальних інтернет-мереж, розмаїття відеоконтенту, віртуалізація взаємин і діяльності), удосконалення соціальної інфраструктури тощо. Автори визна чають такі основні функції дозвілля: соціалізації, яка формує соціальні групи відповідно до цінностей, інтересів і орієнтацій їх учасників, загально прийнятих норм і цінностей суспільства; інформування та просвітництва, завдяки якій у суспільстві поширюються знання про навколишній світ і особливості його розвитку, про здобуті сучасною наукою і культурою факти тощо; творчо-розвивальну, що забезпечує потреби особистості в розвитку і самовдосконаленні, творчому самовизначенні та самовираженні, розвиває її творчі здібності й таланти; комунікативну, яка забезпечує потребу в нефор мальному спілкуванні, добровільній невимушеній взаємодії за інтересами та цінностями; рекреаційно-гедоністичну, яка спрямована на відновлення сил, зняття втоми та напруги, забезпечення ефективної розрядки особистості; ціннісно-орієнтаційну, що формує систему цінностей, мотивів, ідеалів, переконань, життєвої позиції особистості та виявляється у її ставленні до навколишнього середовища, до інших людей та до самої себе; виховну, яка розвиває та вдосконалює особистісні якості та можливості особистості. Відповідно до визначених функцій обґрунтовано потенційні можливості дозвілля в естетичному вихованні студентської молоді, зокрема у взаємодії особистості з соціумом, здобутті естетичних знань, творчій діяльності, спілкуванні, отриманні задоволення та відновленні, формуванні естетичних цінностей та орієнтацій.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.subjectдозвілля, студентське дозвілля, функції дозвілля, естетичне виховання, естетичний розвиток, студентська молодь, студія акторської майстерності, мистецтвоen_US
dc.subjectleisure, student leisure, leisure features, aesthetic education, aesthetic development, student youth, acting studio, arten_US
dc.titleМОЖЛИВОСТІ ДОЗВІЛЛЯ В ЕСТЕТИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДen_US
dc.title.alternativeLEISURE OPPORTUNITIES IN STUDENTS’ AESTHETIC EDUCATIONen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вдович_Бабій.pdf267.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.