Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКусій, Мирослава Ігорівна-
dc.contributor.authorКоваль, Мирослав Стефанович-
dc.contributor.authorОпушко, Надія Романівна-
dc.date.accessioned2024-11-06T16:13:53Z-
dc.date.available2024-11-06T16:13:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОпушко Н.Р., Коваль М.С., Кусій М.І.DOI: 10.31652/2412-1142-2024-72-195-205en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14276-
dc.description.abstractВивчення німецького досвіду в галузі освіти відіграє особливу роль в порівняльних педагогічних дослідженнях. Це зумовлено двома факторами: економічна модель розвитку Німеччини має спільні особливості з вітчизняною, а саме соціально-орієнтованість; Німеччина є найбільш економічно розвиненою державою Європейського Союзу, характеризується ефективною системою державного управління і підготовкою фахівців. Саме тому у статті здійснено порівняльне дослідження вищих навчальних закладів (ВНЗ) Німеччини, які здійснюють підготовку фахівців за дуальною формою навчання. Встановлено, що незважаючи на чисельні дослідження із різних напрямів організації професійної підготовки в системі вищої освіти, в тому числі вивчення закордонного досвіду впровадження дуального навчання, досі залишаються не вивченими особливості впровадження освітнього процесу в університетах прикладних наук та кооперативної освіти, що є основними провайдерами дуальної освіти в Німеччині. Авторкою проаналізовано подібності й відмінності у структурних та змістовних характеристиках освітніх програм (ОП) університету кооперативної освіти та університету прикладних наук. Виявлено, що університети прикладних наук були засновані на базі професійних навчальних закладів середньої ланки (ремісничих закладів освіти, інженерних коледжів та інших професійних закладів середньої освіти), університети кооперативної освіти були організовані в 1972 р. за зразком Штутгартської моделі професійної освіти. Констатовано, що в кінці 60-х на початку 70-х рр. ХХ ст. ці ВНЗ були прирівняні до закладів освіти вищого типу. Визначено, що серед ключових відмінностей між університетами прикладних наук та університетами кооперативної освіти є: особливості організації вступної кампанії, співпраці з соціальними партнерами та в змісті теоретичної та практичної складової професійної підготовки. Практичним значенням дослідження є можливості перенесення окремих елементів в освітній процес вітчизняних закладів вищої освіти (ЗВО).en_US
dc.language.isouaen_US
dc.subjectдуальне навчання, форма навчання, класичні університети, університети прикладних наук, університети кооперативної освіти, професійні академії, Штутгартська модель.en_US
dc.titleУНІВЕРСИТЕТИ НІМЕЧЧИНИ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пррівняльний аналіз.pdf641.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.