Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартин О.М., О.М.-
dc.contributor.authorГаврищук, М.-
dc.date.accessioned2024-11-14T10:26:10Z-
dc.date.available2024-11-14T10:26:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14693-
dc.publisherInternational scientific-practical conference «Topical issues of economics, finance, accounting, management and law: theory and practice»: conference proceedings (Tampere, Finland, April 25, 2024). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2024. Р. 21-25.en_US
dc.subjectУправління взаємовідносинами з клієнтами підприємстваen_US
dc.titleУправління взаємовідносинами з клієнтами підприємства як система: теоретичний аспект.en_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7 Фінлядндія.pdf685.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.