Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАдольф, Д.-
dc.contributor.authorМартин, О.М.-
dc.date.accessioned2024-11-14T10:31:06Z-
dc.date.available2024-11-14T10:31:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14694-
dc.publisherПроблеми та перспективи розвитку системи безпеки життєдіяльності: Зб. наук. праць Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, курсантів та студентів. Львів: ЛДУ БЖД, 2024. С. 412-415.en_US
dc.subjectУправління маркетинговим впливом, підприємствоen_US
dc.titleУправління маркетинговим впливом як чинник ефективної життєдіяльності підприємстваen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8 Збірник конференції 2.pdf19.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.