Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозинський, Олег-
dc.contributor.authorЦюприк, Андрій-
dc.contributor.authorЛозинський, Андрій-
dc.date.accessioned2024-11-20T09:35:19Z-
dc.date.available2024-11-20T09:35:19Z-
dc.date.issued2023-09-01-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14868-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз форм і методів навчальної практики, а також отриманих результатів практики студентами 2-3-го курсів Львівського державного університету безпеки життєдіяльності спеціальності «Соціальна робота» влітку 2023 р. 30% компетентностей здобувачів вищої освіти (визначених стандартом спеціальності 231 «Соціальна робота») становлять соціально-психологічні компетентності. Майбутнім спеціалістам спеціальності 231 «Соціальна робота» бажано володіти практичними соціально-психологічними знаннями для надання якісної допомоги і супроводу різних категорій громадян, які потребують соціальної допомоги. На цю мету була скерована програма навчальної практики. Студенти проводили конфіденційні співбесіди з людьми дорослого або літнього віку, які перебувають у непростих/скрутних життєвих обставинах з використанням «активного», «пасивного», «емпатійного» слухання, а також здійснили профорієнтаційні співбесіди з школярами старших класів. Завданнями при співбесіді були: а) візуальне спостереження за невербальними формами спілкування клієнта, що виявляють його (її) темперамент, самооцінку, емоційний стан; б) пошук можливих шляхів розв’язання життєвих ситуацій клієнтів; в) аналіз допущених помилок в ході спілкування. Узагальнений аналіз отриманих студентами результатів практики виявив 5 категорій життєвих ситуацій, з якими мають справу клієнти соціальних послуг: проблеми дитячого та юнацького віку; депресивні і після-конфліктні стани; сімейні труднощі; одинокість; післявоєнна адаптація, професійне вигорання. Виявлено недоліки організації навчального процесу – відсутність навчальних годин у розкладі для навчальної практики. Запропоновано передбачити в ОПП 4 години для настановного заняття і заліку з практики; щорічне проведення узагальненого аналізу результатів навчальної практики.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.relation.ispartofseries9 (39);-
dc.subjectосвітньо-професійна програма, соціальна робота, принцип системності і послідовності навчального процесу, соціально психологічні навчальні дисципліни, навчальна практика, співбесіда з клієнтами, життєві ситуації клієнтів, візуальне спостереження, активне слухання, пасивне слухання, самоаналіз співбесідиen_US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ У ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВen_US
dc.title.alternativeНаукові перспективи № 9(39) 2023en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Організація практики_Наукові перспективи_2023.pdf474.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.