Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСодома, Р. І.-
dc.contributor.authorКогут, М.В.-
dc.contributor.authorСтеців, І.І-
dc.date.accessioned2024-12-06T17:15:24Z-
dc.date.available2024-12-06T17:15:24Z-
dc.date.issued2024-11-19-
dc.identifier.citationстаття фаховаen_US
dc.identifier.urihttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4949/4891-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15149-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВОen_US
dc.relation.ispartofseries№68;36–46-
dc.titleПРОФЕСІЙНА ЕТИКА В МАРКЕТИНГУ ТА ЕТИКЕТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ, ЯК ЗАПОРУКА ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.title.alternativeЕкономіка та суспільствоen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4949-Текст статті-4865-1-10-20241206.pdf298.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.