Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРаделицька, Ірина-
dc.contributor.authorКовальчук, Олег-
dc.date.accessioned2024-12-13T13:54:08Z-
dc.date.available2024-12-13T13:54:08Z-
dc.date.issued2024-12-13-
dc.identifier.citationРаделицька Ірина, Ковальчук Олег Consideration of risks in the management of marketing it projects in a changin міжнародна науково-практична конференція з міжнародною участю “Актуальні проблеми пожежної безпеки та запобігання надзвичайним ситуаціям в умовах сьогодення”, ЛДУБЖД, 2024en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15216-
dc.description.abstractRapid changes in the technological environment, growing competition and changing consumer needs create significant challenges for the successful implementation of marketing IT projects. Effective risk management in such projects is a key factor in achieving goals and minimizing possible losses.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЛьвівський державний університет безпеки життєдіяльностіen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectМаркетингen_US
dc.subjectРизикиen_US
dc.subjectІТ проектиen_US
dc.subjectrisken_US
dc.subjectIT Projectsen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.titleConsideration of risks in the management of marketing it projects in a changinen_US
dc.title.alternativeУрахування ризиків в управлінні маркетинговими іт-проєктами в умовах змінen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2024..



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.