Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15601
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конівіцька, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Шмега, Максим | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-04T19:45:01Z | - |
dc.date.available | 2025-04-04T19:45:01Z | - |
dc.date.issued | 2025-04-04 | - |
dc.identifier.citation | 1. Багряний І. «Сад Гетсиманський». Фоліо. 2023. 572 с. 2. Брюховецька Л. І. Арешт, суд, ув'язнення. Юриспруденція в СРСР на службі в КДБ. Кіно-Театр. 2024. № 1. C. 11-14. URL : https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28130. | en_US |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15601 | - |
dc.description.abstract | Обмеження та цензура в українському кінематографі завжди була не лише політичним, а й культурним інструментом, спрямованим на придушення національної ідентичності. Особливо це дотично до феномена «поетичного кіно», який, попри зовнішню аполітичність, став надзвичайно потужним засобом національного самовираження. | en_US |
dc.publisher | Право. Комунікація. Суспільство. Law. Communication. Society. Das Recht. Die Kommunikation. Die Gesellschaft. Le Droit. La Communication. La Société: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти (українською та іноземними мовами) / за заг. ред. канд. психол. наук, доц. Л.І. Кузьо. Львів: ЛьвДУВС, 2025. 556c. | en_US |
dc.title | Цензура як інструмент боротьби з національною ідентичністю: заборонене поетичне кіно | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези 04.04.2025_Шмега.pdf | 897.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.