Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15625
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Ігор Святославович-
dc.contributor.authorЯремко, Роман Ярославович-
dc.contributor.authorПасічник, Софія Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-04-09T11:47:51Z-
dc.date.available2025-04-09T11:47:51Z-
dc.date.issued2024-12-13-
dc.identifier.citationКоваль І. С., Яремко Р. Я., Пасічник С. В. Психологічні особливості адаптації здобувачів вищої освіти до навчання в умовах воєнного стану. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2024. № 2 (4). С. 109–115en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15625-
dc.description.abstractСучасній молоді в умовах стрімкого розвитку різноманітних сфер життя доводиться докладати більше зусиль до самовдосконалення і процесу навчання, ніж це було декілька років тому. Відповідно до наявних реалій від здобувачів вимагається долати збільшені навантаження. Особливим ускладнен ням на сьогоднішній день в Україні є війна, яка сприяє розладам адаптації або зниженню можливості виробити ефективні адаптивні стратегії, які б допомагали справлятися з усіма наявними труднощами, які створили, як і нові вимоги сучасного світу, так і реалії життя під час повномасштабної війни. В опи саних кризових соціальних і економічних умовах конструктивність і успішність соціально-психологіч ної адаптації є визначним компонентом, який впливає на подальший розвиток суспільства. Коли три ває повномасштабна війна в Україні, основними пріоритетами молодих людей стала допомога країні і безпека. Через це навчальна діяльність у деяких своїх проявах може мати меншу актуальність. Але очевидними є ті факти, що по завершенні війни і зараз, коли вона триває, нам потрібні нові фахівці, які володіють важливими для певної галузі знаннями, які є вмотивованими виконувати обрану роботу і покращувати становище країни. Тому для нас є важливим, щоб молодь була включена в освітній про цес, навчалася й успішно справлялася з вимогами, які цей процес висуває. А щоб цього досягнути, ми маємо чітко визначити, з якими труднощами стикаються здобувачі і як ефективно за короткий час їх нейтралізувати. За допомогою аналізу різноманітних наукових джерел стосовно сутності та видів адаптації нам вда лося з’ясувати, що ця тема є актуальною, тому що в епоху активних змінних процесів, які відбуваються в зовнішньому світі та можуть мати дестабілізуючий характер, саме адаптивний потенціал особистості визначає можливості людини пристосуватися до цих нових умов. Зараз під час навчання в універси тетах здобувачам вищої освіти необхідно навчитися будувати адаптивну траєкторію розвитку особис тості і своїх можливостей адаптуватися до нових викликів, тому що це суттєво допоможе бути ефек тивнішими під час освітнього процесу. Вивчення поняття адаптації з різних наукових поглядів дозволяє зробити висновок, що цей процес є важливим не лише в контексті особистісних внутрішніх змін, а ще й працює як механізм соціалізації, зміни власного середовища, або як здатність на нього впливати, тим самим будуючи так звану взаємоадаптацію.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherЛьвівський державний університет безпеки життєдіяльностіen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectфрустраційні станиen_US
dc.subjectтривожні переживанняen_US
dc.subjectстресen_US
dc.subjectпсихологічна стійкістьen_US
dc.subjectжиттєстійкістьen_US
dc.subjectвмотивованістьen_US
dc.subjectпсихотравмуючий впливen_US
dc.subjectзовнішні і внутрішні ресурсиen_US
dc.subjectемоційна гнучкістьen_US
dc.subjectпсихоедукаціяen_US
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУen_US
dc.title.alternativePSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF UNIVERSITY STUDENTS ADAPTING TO STUDYING UNDER MARTIAL LAWen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.