Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15665
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.contributor.authorІванишин, Наталія Любомирівна-
dc.date.accessioned2025-04-14T18:16:10Z-
dc.date.available2025-04-14T18:16:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРуденко Л. А., Іванишин Н. Л. Методологічні підходи до дослідження іншомовної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту у країнах Європейського Союзу та Україні. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2024. № 1(3). С. 5–9. DOI: https://doi.org/10.32782/3041-1297/2024-1-1.en_US
dc.identifier.issn3041-1297-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15665-
dc.description.abstractУ статті виконано всебічний аналіз методології дослідження іншомовної професійної підготовки в контексті специфічних умов навчання майбутніх фахівців цивільного захисту. Розглянуто ключові підходи до цієї проблематики, серед яких особливе значення мають системний, студентоцентрований, компетентнісний, комунікативний, діяльнісний, культурологічний і аксіологічний підходи. Систем ний підхід забезпечує комплексне врахування всіх складових частин процесу іншомовної підготовки фахівців цивільного захисту в контексті професійної освіти, дає змогу створювати узгоджене навчальне середовище, у якому всі елементи інтегровані та взаємодіють для досягнення загальних освітніх цілей. Студентоцентрований підхід ставить у центр навчального процесу інтереси та потреби здобувачів, має позитивний вплив на їхню успішність і на креативне мислення. Компетентнісний підхід акцентує увагу на формуванні конкретних професійних компетентностей, необхідних для успішної діяльності у сфері цивільного захисту, сприяє розвитку у здобувачів не лише мовних навичок, а й практичних умінь, що є критично важливими для їхньої майбутньої професійної діяльності. Комунікативний підхід орієнтований на розвиток мовних навичок у контексті професійного спілкування. Він передбачає фор мування у здобувачів здатності ефективно використовувати іноземну мову в різних професійних ситу аціях. Діяльнісний підхід акцентує на практичному застосуванні знань і навичок під час рольових ігор, симуляції, що допомагає адаптуватися до реальних умов професійної діяльності. Культурологічний підхід підкреслює важливість розуміння культурних аспектів професійної комунікації. Для майбутніх фахівців цивільного захисту важливо не лише знати іноземну мову, але й розуміти особливості, які можуть вплинути на міжкультурну взаємодію. Аксіологічний підхід фокусується на формуванні ціннісних орієнтацій і мотивації здобувачів до професійної діяльності. З’ясовано, що основну роль відіграє інтеграція різноманітних підходів для забезпечення комплексного розвитку іншомовної професійної компетентності, щоб відповідати сучасним вимогам сфери цивільного захисту.en_US
dc.publisherГельветикаen_US
dc.relation.ispartofseriesНаукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія;-
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectмайбутні фахівці цивільного захистуen_US
dc.subjectметодологічні підходиen_US
dc.subjectіншомовна підготовкаen_US
dc.subjectкраїни Європейського Союзen_US
dc.titleМетодологічні підходи до дослідження іншомовної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту у країнах Європейського Союзу та Україніen_US
dc.title.alternativeMETHODOLOGICAL APPROACHES TO THE STUDY OF FOREIGN LANGUAGE TRAINING FOR FUTURE CIVIL PROTECTION SPECIALISTS IN THE EUROPEAN UNION AND UKRAINEen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Руденко_Іванишин_2024.pdf311.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.