Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15667
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвин, Андрій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Федюк, Галина Зіновіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-14T18:41:43Z | - |
dc.date.available | 2025-04-14T18:41:43Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Литвин А. В., Руденко Л. А., Федюк Г. З. Принципи розвитку педагогічної майстерності вчителя. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2024. № 2. С. 7-14. DOI: https://doi.org/10.32782/3041-1297/2024-2-1 | en_US |
dc.identifier.issn | 3041-1297 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15667 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтовано доцільність спрямування розвитку педагогічної майстерності вчителів на підвищення професійного рівня впродовж життя з метою неперервного вдосконалення особистості. На основі вивчення наукової літератури, врахування процесів модернізації вітчизняної освітньої галузі, досягнень теорії та методики професійної освіти, зарубіжного досвіду підготовки педагогів і власний досвід освітньої діяльності визначено комплекс принципів розвитку педагогічної майстерності вчителів у процесі професійного самовдосконалення. До них віднесено: загальнодидактичні (свідо мості й активності навчання; наочності; систематичності та послідовності; міцності знань; науковості; доступності; зв’язку теорії з практикою тощо), які утворюють єдність між теоретичними положеннями дидактики і способами створення конкретних методик і технологій навчання; принципи педагогічної освіти (антропоцентризму, системності, творчості, академічної автономії, креативності, інноваційного розвитку та ін.), що корегують навчально-виховну діяльність закладів і установ, які здійснюють підготовку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників; принципи освіти дорослих (пріоритетності самостійного навчання, спільної діяльності, використання позитивного життєвого досвіду, коригування досвіду й особистісних настанов, індивідуального підходу до навчання на основі особистісних потреб, елективного навчання, затребуваності результатів навчання практикою, системності навчання й актуалізації його результатів), що спрямовані на саморозвиток особистості, яка має конкретні освітні запити; а також специфічні принципи розвитку педагогічної майстерності (неперервності, інтегративності, інноваційності, цілісності, пріоритетності, саморозвитку), дотримання яких є обов’язковим для ефективного розвитку педагогічної майстерності вчителів у процесі неперервного професійного самовдосконалення. | en_US |
dc.publisher | Гельветика | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2024. № 2.; | - |
dc.subject | професійна освіта | en_US |
dc.subject | педагогічна майстерність | en_US |
dc.subject | дидактичні принципи | en_US |
dc.subject | учителі | en_US |
dc.subject | професійне самовдосконалення | en_US |
dc.subject | принципи розвитку педагогічної майстерності | en_US |
dc.title | Принципи розвитку педагогічної майстерності вчителя | en_US |
dc.title.alternative | Principles of Teacher’s Pedagogical Skills Development | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Литвин А_ Руденко Л_Федюк_Г_НЗ_ЛДУБЖД_ПП_2024_2.pdf | 430.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.