Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15667
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.contributor.authorФедюк, Галина Зіновіївна-
dc.date.accessioned2025-04-14T18:41:43Z-
dc.date.available2025-04-14T18:41:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛитвин А. В., Руденко Л. А., Федюк Г. З. Принципи розвитку педагогічної майстерності вчителя. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2024. № 2. С. 7-14. DOI: https://doi.org/10.32782/3041-1297/2024-2-1en_US
dc.identifier.issn3041-1297-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15667-
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність спрямування розвитку педагогічної майстерності вчителів на підвищення професійного рівня впродовж життя з метою неперервного вдосконалення особистості. На основі вивчення наукової літератури, врахування процесів модернізації вітчизняної освітньої галузі, досягнень теорії та методики професійної освіти, зарубіжного досвіду підготовки педагогів і власний досвід освітньої діяльності визначено комплекс принципів розвитку педагогічної майстерності вчителів у процесі професійного самовдосконалення. До них віднесено: загальнодидактичні (свідо мості й активності навчання; наочності; систематичності та послідовності; міцності знань; науковості; доступності; зв’язку теорії з практикою тощо), які утворюють єдність між теоретичними положеннями дидактики і способами створення конкретних методик і технологій навчання; принципи педагогічної освіти (антропоцентризму, системності, творчості, академічної автономії, креативності, інноваційного розвитку та ін.), що корегують навчально-виховну діяльність закладів і установ, які здійснюють підготовку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників; принципи освіти дорослих (пріоритетності самостійного навчання, спільної діяльності, використання позитивного життєвого досвіду, коригування досвіду й особистісних настанов, індивідуального підходу до навчання на основі особистісних потреб, елективного навчання, затребуваності результатів навчання практикою, системності навчання й актуалізації його результатів), що спрямовані на саморозвиток особистості, яка має конкретні освітні запити; а також специфічні принципи розвитку педагогічної майстерності (неперервності, інтегративності, інноваційності, цілісності, пріоритетності, саморозвитку), дотримання яких є обов’язковим для ефективного розвитку педагогічної майстерності вчителів у процесі неперервного професійного самовдосконалення.en_US
dc.publisherГельветикаen_US
dc.relation.ispartofseriesНаукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2024. № 2.;-
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.subjectдидактичні принципиen_US
dc.subjectучителіen_US
dc.subjectпрофесійне самовдосконаленняen_US
dc.subjectпринципи розвитку педагогічної майстерностіen_US
dc.titleПринципи розвитку педагогічної майстерності вчителяen_US
dc.title.alternativePrinciples of Teacher’s Pedagogical Skills Developmenten_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Литвин А_ Руденко Л_Федюк_Г_НЗ_ЛДУБЖД_ПП_2024_2.pdf430.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.