Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКусій, Мирослава Ігорівна-
dc.contributor.authorКоваль, Мирослав Стефанович-
dc.contributor.authorГіптерс, Зінаїда Василівна-
dc.date.accessioned2025-04-15T13:57:10Z-
dc.date.available2025-04-15T13:57:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15685-
dc.description.abstractНа основі короткої історичної ретроспективи висвітлено андрагогічні принципи навчання студентів та роль викладача вищої школи у їх застосуванні.en_US
dc.publisherPerspectives of world science and education. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Osaka, Japan.en_US
dc.relation.ispartofseriesCPN Publishing Group. Osaka, Japan. 2020.;-
dc.subjectандрагогіка, андрагогічні принципи навчання, викладачі вищої школи, дорослі, студенти.en_US
dc.titleАндрагогічні принципи навчання студентів: проблеми застосуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
японія осака 2020╕-1-об'єднано.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.