Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1585
Title: Методологічні підходи до вивчення професійної діяльності в екстремальних умовах
Authors: Сірко, Роксолана Іванівна
Keywords: професійна діяльність в екстремальних умовах, професійна здатність, екстремальна психологія, профе­ сійний відбір
Issue Date: 2015
Publisher: Science and Education a New Dimension.
Series/Report no.: Pedagogy and Psychology;111(37), Issue: 75
Abstract: Стаття присвячена методологічним підходам до вивчення професійної діяльності у екстремальних умовах. За­ пропоноване теоретичне обгрунтування екстремально-професійної діяльності. Визначено поняття професійної діяльності в екстремальних умовах. Розглядаються наступні концептуальні підходи, такі як: діяльністний, особистісний. макроструктур- ний, функціонально-алгоритмічний, структурно-алгоритмічний підхід, суб'єктний підхід та інші. Аналізуються су б ’єкт- об'ектні фактори, що детермінують професійну діяльність в екстремальних умовах. Виділені два напрямки аналізу екстре­ мальних факторів: зовнішні та внутрішні. До зовнішніх чинників відноситься: надзвичайні ситуації екологічного, техноген­ ного і соціального характеру. Внутрішні чинники пов:язані з особистісними властивостями, такими як особливості нервової системи, домінуючі акцентуації характеру, здібності. Аналізуються основні компоненти структури професійної діяльності, такі як: потребнісно-мотиваційний: операційний; активаційно-регуляторний; базовий. Визначені також основні елементи: змістовні, інформаційні, організаційні та оперативно-дійові елементи. В статті також описуються основні види професійної діяльності в екстремальних умовах, її місце та роль у психологічній науці та практиці.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1585
ISSN: ISSN 2308-5258
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сірко Будапешт 2015. 37.pdf228.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.