Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаламін, Надія Андріївна-
dc.contributor.authorПундик, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorБотвин, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-05-30T09:12:59Z-
dc.date.available2025-05-30T09:12:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15964-
dc.description.abstractБотвин Т. М., Пундик Т. В., Саламін Н. А. Лінгвістичні особливості перекладу рекламних слоганів: аналіз прийомів та стратегій. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2024. Т. 1, № 69. С. 168–174. URL: https://doi.org/10.32782/2409-1154.2024.69.1.36en_US
dc.subjectслоганen_US
dc.subjectперекладen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмовні засобиen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectмовні прийомиen_US
dc.titleЛінгвістичні особливості перекладу рекламних слоганів: аналіз прийомів та стратегійen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.