Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГонтар, Зоряна-
dc.contributor.authorЛуцан, Юрій-
dc.date.accessioned2025-06-10T10:47:35Z-
dc.date.available2025-06-10T10:47:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.issn3041-1572Online-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16043-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню ролі інформаційних технологій у навчанні з цивільної безпеки на рівні передвищої освіти. В умовах сучасних викликів, пов'язаних з глобалізацією, технічними новаціями та зростанням загроз для безпеки, важливість ефективної підготовки фахівців у галузі цивільної безпеки стає дедалі очевиднішою. Інформаційні технології відіграють ключову роль у забезпеченні доступу до сучасних знань, розширенні навчальних можливостей та оптимізації процесів підготовки студентів до роботи у складних ситуаціях. У статті розглядаються різні аспекти використання інформаційних технологій у навчанні, такі як онлайн-курси, електронні підручники, симуляції та моделювання, а також інтеграція сучасних цифрових платформ для навчання та аналізу даних. Окрему увагу приділено питанням формування навичок реагування на надзвичайні ситуації, управлінню ризиками та безпеці в умовах цифрових загроз, що вимагають нових підходів у навчанні. Автори досліджують переваги та обмеження використання ІТ в освітньому процесі, зокрема, як технології дозволяють значно покращити доступність і якість освітніх матеріалів, а також забезпечують інтерактивний підхід до навчання, що сприяє більш глибокому засвоєнню знань і розвитку практичнихнавичок у студентів. Особливу увагу приділено використанню віртуальних лабораторій, які дозволяють студентам відпрацьовувати навички реагування на надзвичайні ситуації в безпечному середовищі. Однак, незважаючи на численні переваги, в статті також зазначено виклики, з якими стикаються освітні заклади при впровадженні новітніх технологій, такі як потреба у відповідних матеріально-технічних ресурсах, підготовка викладачів та студентів до роботи з новими цифровими інструментами. У статті будуть запропоновані рекомендації щодо подальшого розвитку інформаційно-технологічної бази в освітніх закладах, що дозволить забезпечити більш ефективну підготовку майбутніх фахівців з цивільної безпеки до сучасних викликівen_US
dc.publisherІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ПРАВНИКАen_US
dc.relation.ispartofseries«Суспільство та національні інтереси» No4(12) 2025 Київ – 2025;-
dc.subjectінформаційні технології, цивільна безпека, передвища освіта, навчання, електронні підручники, онлайн-курси, віртуальні лаборато-рії, симуляції, моделювання, надзвичайні ситуації, управління ризиками, підготовка фахівців, освіта 4.0.en_US
dc.titleАктуальні питання у сучасній науціNo3(33)2025en_US
dc.title.alternativeАктуальні питання у сучасній науціNo3(33)2025en_US
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21418-Текст статті-25308-1-10-20250328.pdf220.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.