Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16044
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГонтар, Зоряна-
dc.contributor.authorСередюк, Ярослав-
dc.date.accessioned2025-06-10T11:06:01Z-
dc.date.available2025-06-10T11:06:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.issn2786-6025-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16044-
dc.description.abstractУ статті оцінка рівня цифрової компетентності у майбутніх фахівців з цивільної безпеки розглядається важливий етап у процесі підготовки кваліфікованих кадрів, здатних ефективно використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для забезпечення безпеки населення та управління надзвичайними ситуаціями. Стаття присвячена аналізу основних методів та підходів, що застосовуються для оцінки цифрової компетентності студентів у сфері цивільної безпеки, а також розкриттю значення цієї компетентності в умовах сучасних викликів та змін у технологічному середовищі. У статті розглядаються різні підходи до оцінки цифрових навичок, зокрема тестування, анкетування, проектні роботи та інші інстр ументи, які дозволяють не тільки виміряти рівень знань і навичок, а й оцінити здатність студентів до практичного застосування цифрових інструментів у реальних умовах. Підкреслено важливість комплексного підходу, що включає як формальні, так і неформальні методи оцінки, для отримання всебічної картини розвитку цифрових компетенцій у майбутніх фахівців. Окремо обговорюється роль цифрових платформ та інтернет-ресурсів у процесі навчання майбутніх фахівців з цивільної безпеки, а також специфіка використання програмного забезпечення для моделювання надзвичайних ситуацій, аналізу ризиків та розробки планів евакуації. Такі інструменти є важливою частиною підготовки студентів і дозволяють їм ефективно вирішувати складні завдання у сфері цивільної безпеки.Особливу увагу приділено методикам інтеграції цифрових навичок в освітній процес через міждисциплінарний підхід, що дозволяє студентам на практиці застосовувати цифрові інструменти в різних сферах діяльності. Розглянуто роль викладачів у цьому процесі, а також необхідність розвитку No 2(43) навчальних програм, які б відображали сучасні вимоги до рівня цифрової компетентності у сфері цивільної безпеки. У статті ми покажемо рекомендації щодо вдосконалення існуючих методів оцінки цифрових компетенцій та підвищення їх значення в освітніх програмах для підготовки фахівців у галузі цивільної безпеки.en_US
dc.publisherОЦІНКА РІВНЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ЦИВІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ: МЕТОДИ ТА ПІДХОДИen_US
dc.relation.ispartofseries№ 2(43) (2025): Наука і техніка сьогодні;-
dc.subjectцифрова компетентність, цивільна безпека, методи оцінки, інформаційно-комунікаційні технології, освітній процес, фахова освіта, підготовка фахівцівen_US
dc.titleНаука і техніка сьогодніen_US
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20599-Текст статті-23721-1-10-20250311.pdf326.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.