Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16229
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвин, Андрій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-24T13:07:39Z | - |
dc.date.available | 2025-06-24T13:07:39Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Литвин А., Руденко Л., Боровик Л., Соловйов В. Вдосконалення методики формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка». Серія: Педагогічні науки. 2025. Вип. 31(187). С. 247–253. DOI: https://doi.org/10.58407/visnik.253140 | en_US |
dc.identifier.issn | 2663-9114 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16229 | - |
dc.description.abstract | Актуальність статті зумовлена нагальною потребою якісного кадрового забезпечення соціально-економічного розвитку країни в умовах воєнного стану. При цьому на законодавчому рівні визначено пріоритетність покращення рівня здоров’я, фізичної підготовленості громадян, формування й активізації у них особистісної потреби щодо здоров’язбереження, фізкультурно-оздоровчої діяльності та здорового способу життя. Мета роботи. Висвітлити особливості методики формування педагогічної компетентності здобувачів вищої фізкультурно-педагогічної освіти та запропонувати шляхи її вдосконалення. Наукова новизна. Полягає в обґрунтуванні основних напрямів вдосконалення методики педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання під час навчання у ЗВО фізкультурного профілю. Висновки. Педагогічна підготовка здобувачів вищої фізкультурно-педагогічної освіти має відрізнятися системним характером змісту, опиратися на новітні наукові досягнення, спрямовуватися на комплексне розв’язання актуальних завдань розвитку їхньої педагогічної компетентності, цілеспрямовану перебудову свідомості всіх суб’єктів фізкультурно-педагогічної освіти у ЗВО в напрямі цілісного бачення процесу фізичного виховання школярів. Зміст педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у ЗВО фізкультурного профілю передбачає: інтегрування теоретичних і методичних психолого-педагогічних знань, вироблення та розвиток практичних умінь і навичок педагогічної діяльності в галузі фізичної культури, різні форми самоосвітньої діяльності, що сприяють особистісному саморозвитку та професійному самовдосконаленню здобувачів фізкультурно-педагогічної освіти. У подальших дослідженнях потрібно розробляти питання вдосконалення навчально-методичного забезпечення й освітніх технологій підготовки вчителів фізичного виховання на рівні бакалаврату та магістратури; комплексному аналізі педагогічного забезпечення фізкультурно-оздоровчих програм і технологій тощо. | en_US |
dc.publisher | Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка».;31 | - |
dc.subject | професійна освіта | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | педагогічна компетентність | en_US |
dc.subject | майбутні учителі фізичного виховання | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | методика педагогічної підготовки | en_US |
dc.title | Вдосконалення методики формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Литвин А_ Руденко Л_Боровик_О_Соловйов_В_Вісник__НУЧернігівКолег_2025.pdf | 506.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.