Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-06-24T13:07:39Z-
dc.date.available2025-06-24T13:07:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛитвин А., Руденко Л., Боровик Л., Соловйов В. Вдосконалення методики формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка». Серія: Педагогічні науки. 2025. Вип. 31(187). С. 247–253. DOI: https://doi.org/10.58407/visnik.253140en_US
dc.identifier.issn2663-9114-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16229-
dc.description.abstractАктуальність статті зумовлена нагальною потребою якісного кадрового забезпечення соціально-економічного розвитку країни в умовах воєнного стану. При цьому на законодавчому рівні визначено пріоритетність покращення рівня здоров’я, фізичної підготовленості громадян, формування й активізації у них особистісної потреби щодо здоров’язбереження, фізкультурно-оздоровчої діяльності та здорового способу життя. Мета роботи. Висвітлити особливості методики формування педагогічної компетентності здобувачів вищої фізкультурно-педагогічної освіти та запропонувати шляхи її вдосконалення. Наукова новизна. Полягає в обґрунтуванні основних напрямів вдосконалення методики педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання під час навчання у ЗВО фізкультурного профілю. Висновки. Педагогічна підготовка здобувачів вищої фізкультурно-педагогічної освіти має відрізнятися системним характером змісту, опиратися на новітні наукові досягнення, спрямовуватися на комплексне розв’язання актуальних завдань розвитку їхньої педагогічної компетентності, цілеспрямовану перебудову свідомості всіх суб’єктів фізкультурно-педагогічної освіти у ЗВО в напрямі цілісного бачення процесу фізичного виховання школярів. Зміст педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у ЗВО фізкультурного профілю передбачає: інтегрування теоретичних і методичних психолого-педагогічних знань, вироблення та розвиток практичних умінь і навичок педагогічної діяльності в галузі фізичної культури, різні форми самоосвітньої діяльності, що сприяють особистісному саморозвитку та професійному самовдосконаленню здобувачів фізкультурно-педагогічної освіти. У подальших дослідженнях потрібно розробляти питання вдосконалення навчально-методичного забезпечення й освітніх технологій підготовки вчителів фізичного виховання на рівні бакалаврату та магістратури; комплексному аналізі педагогічного забезпечення фізкультурно-оздоровчих програм і технологій тощо.en_US
dc.publisherНаціональний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка».;31-
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectпедагогічна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутні учителі фізичного вихованняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectметодика педагогічної підготовкиen_US
dc.titleВдосконалення методики формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2025



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.