Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16740
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСодома, Р. І.-
dc.contributor.authorКінах, І-
dc.date.accessioned2025-11-03T20:44:51Z-
dc.date.available2025-11-03T20:44:51Z-
dc.date.issued2025-05-25-
dc.identifier.citationтезиen_US
dc.identifier.urihttps://ldubgd.edu.ua/-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16740-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherВсеукраїнської науково практичної конференціїen_US
dc.relation.ispartofseries2025;167-169-
dc.titleСТАЛИЙ РОЗВИТОК ТА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БРЕНДУ (CSR) ЯК МАРКЕТГОВИЙ ІНСТРУМЕНТen_US
dc.title.alternativeІННОВІНГ СУЧАСНИХ ТРЕНДІВ В МЕНЕДЖМЕНТІ БЕЗПЕКИ: НАЦІОНАЛЬНА БЕЗПЕКА ТА ОБОРОНАen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2025



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.