Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарадуда, Дмитро Віталійович-
dc.contributor.authorПомаза-Пономаренко, Аліна Леонідівна-
dc.date.accessioned2025-11-25T09:09:16Z-
dc.date.available2025-11-25T09:09:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНауковий журнал "ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ І АДМІНІСТРУВАННЯ В УКРАЇНІ"en_US
dc.identifier.issn2663-5259-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16809-
dc.description.abstractАргументовано визнати одним з основних завдань для України у короткостроко вій перспективі – забезпечення розвитку публічно-приватного партнерства (ППП) у найважливіших сферах суспільної життє діяльності з метою унеможливлення виявів соціального невдоволення з боку громадян і заощадження бюджетних коштів. Серед таких сфер вітчизняний законодавець визначив ті, що виконують життєво важ ливі функції для держави та суспільства, формуючи критичну інфраструктуру, а саме: сектор безпеки й оборони; фінансовий і банківський сектори; енергетичну сферу; сферу державного управління; систему охо рони здоров’я; транспортну сферу та ін. Аналіз наукової літератури в межах обраної проблематики дослідження дав підстави стверджувати, що за кордоном відсутнє уніфіковане визначення секторів критичної інфраструктури. З’ясовано, що найбільш поширеним є секторальний підхід, що впро ваджується і в Україні. Визначено, що її зако нодавство у сфері критичної інфраструк тури розроблено з урахуванням досвіду Литви та Республіки Польща. Виявлено, що значна частина об’єктів критичної інф раструктури в Україні та світі перебуває у приватній власності, тому доцільно забез печувати сталий розвиток ППП у цій сфері. Це має забезпечити нові робочі місця, заоща дження бюджетних коштів держави та її регіонів, стимулювання інвестиційно-інно ваційної діяльності тощо. Установлено, що, незважаючи на позитивні тенденції в Україні щодо організаційно-правого регулювання розвитку ППП, наявна низка проблемних питань у цій сфері, які потрібно вирішувати паралельно із питаннями безпеки. Інакше одні проблеми потягнуть за собою інші (соціальну апатію, хаос, невдоволення або кризу). Уважаємо, що вирішення проблемних питань у сфері ППП знаходиться, зокрема, у правовій площині, і передбачає розробку та впровадження методики оцінювання проєк тів ППП у сфері критичної інфраструктури України. Доведено, що основу цієї методики має становити об’єктивний інституцій ний підхід, покликаний унеможливити вияви корупції у сфері ППП та підвищити інсти туційну спроможність держави. Наполяга ється, що перспективним у цьому плані для України є врахування відповідного досвіду реалізації ППП у Канаді, яка визнається як взірцева країна щодо розвитку ППП у най важливіших сферах суспільної життєдіяль ності.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherПРИЧОРНОМОРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ ТА ІННОВАЦІЙen_US
dc.relation.ispartofseriesВипуск 44;-
dc.subjectпублічне управлінняen_US
dc.subjectдержавна політикаen_US
dc.subjectпублічно-приватне партнерствоen_US
dc.subjectдержавно-приватне партнерствоen_US
dc.subjectкритична інфраструктураen_US
dc.subjectгромадський порядокen_US
dc.subjectпублічна безпекаen_US
dc.subjectсталий розвитокen_US
dc.titleРОЗВИТОК ПУБЛІЧНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА У СФЕРІ КРИТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: СВІТОВИЙ І ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІДen_US
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP IN THE FIELD OF CRITICAL INFRASTRUCTURE: GLOBAL AND DOMESTIC EXPERIENCEen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.