Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович-
dc.date.accessioned2016-10-06T12:24:09Z-
dc.date.available2016-10-06T12:24:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1695-
dc.description.abstractУ статті аналізується сутність і зміст філософії феноменології, з’ясовуються її програмні контексти та мотиви становлення й розвитку. Розкриваються основні постулати та принципи феноменологічної філософії. Досліджується роль і місце феноменологічного методу у розвитку сучасної педагогічної проблематики. Зокрема обґрунтовуються суперечливі аспекти дескриптивної педагогіки, роль рефлексії у самопізнанні особистості, її вчинкової діяльності, окреслюється феноменологічне поле виховання через призму універсальних загальнолюдських характеристик.uk
dc.publisherНПУ ім. М. Драгомановаuk
dc.subjectфеноменологія освіти, педагогічна феноменологія, дескриптивність, редукція, методи пізнання, принципи феноменологічного пізнанняuk
dc.titleФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ФІЛОСОФІЯ І ЇЇ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.