Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/17022Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Іванишин, Наталія Любомирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-12T08:52:41Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-12T08:52:41Z | - |
| dc.date.issued | 2025-10-01 | - |
| dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/17022 | - |
| dc.description.abstract | У контексті глобалізації та зростання міжнародної мобільності професійна підготовка з іноземних мов стала важливою складовою вищої освіти. У статті подано комплексний огляд внеску зарубіжних дослідників у вивчення професійної підготовки з іноземних мов. У статті аналізуються основні методологічні підходи, організаційні моделі освітніх програм та домінуючі тенденції у зарубіжній мовній освіті, відмінності та спільні риси національних систем, таких як США, Велика Британія, Китай, Європейський Союз та Туреччина. Також розглянуто підготовку викладачів мов у різних професійних галузях. Висновки підкреслюють важливість гнучких, орієнтованих на практику навчальних програм, міждисциплінарної інтеграції та державної мовної політики у формуванні ефективних моделей мовної освіти. Огляд завершується рекомендаціями щодо розробки національної моделі професійної підготовки з іноземних мов, яка інтегрує найкращі світові практики, адаптовані до освітніх та професійних потреб України. | en_US |
| dc.language.iso | ua | en_US |
| dc.publisher | Проблеми освіти. | en_US |
| dc.relation.ispartofseries | 1;103 | - |
| dc.subject | професійна іншомовна підготовка, компаративна педагогіка, порівняльне дослідження, зарубіжні освітні системи, методика викладання іноземних мов. | en_US |
| dc.title | АНАЛІЗ КОМПАРАТИВНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ У СФЕРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | 2019 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 238-Article Text-454-1-10-20251106.pdf | 956.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.