Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/17022
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванишин, Наталія Любомирівна-
dc.date.accessioned2025-12-12T08:52:41Z-
dc.date.available2025-12-12T08:52:41Z-
dc.date.issued2025-10-01-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/17022-
dc.description.abstractУ контексті глобалізації та зростання міжнародної мобільності професійна підготовка з іноземних мов стала важливою складовою вищої освіти. У статті подано комплексний огляд внеску зарубіжних дослідників у вивчення професійної підготовки з іноземних мов. У статті аналізуються основні методологічні підходи, організаційні моделі освітніх програм та домінуючі тенденції у зарубіжній мовній освіті, відмінності та спільні риси національних систем, таких як США, Велика Британія, Китай, Європейський Союз та Туреччина. Також розглянуто підготовку викладачів мов у різних професійних галузях. Висновки підкреслюють важливість гнучких, орієнтованих на практику навчальних програм, міждисциплінарної інтеграції та державної мовної політики у формуванні ефективних моделей мовної освіти. Огляд завершується рекомендаціями щодо розробки національної моделі професійної підготовки з іноземних мов, яка інтегрує найкращі світові практики, адаптовані до освітніх та професійних потреб України.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherПроблеми освіти.en_US
dc.relation.ispartofseries1;103-
dc.subjectпрофесійна іншомовна підготовка, компаративна педагогіка, порівняльне дослідження, зарубіжні освітні системи, методика викладання іноземних мов.en_US
dc.titleАНАЛІЗ КОМПАРАТИВНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ У СФЕРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
238-Article Text-454-1-10-20251106.pdf956.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.