Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3079
Title: ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Authors: Лабач, Марта Миколаївна
Keywords: емоційний інтелект, емоційна культура, емоційна компетентність, креативність, емоційна обдарованість, емоційна грамотність, комунікативний інтелект, резо- нансне лідерство
Issue Date: 1-Jan-2016
Publisher: Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності
Series/Report no.: ;3
Description: Розглядаються проблеми, пов’язані з емоційним інтелектом (EQ), який відіграє над- звичайно важливу роль у розвитку особистості взагалі й у реалізації нею своєї «програми життя», зокрема. Поняття EQ тісно пов’язане з іншими: емоційна культура, емоційна ком- петентність, креативність, емоційна обдарованість, емоційна грамотність, комунікативний інтелект, і тому, говорячи про формування EQ, треба обов’язково це враховувати. Підкрес- лено, що в менталітеті українців є специфічні риси, які дозволяють успішно розвивати EQ, досягати професійного успіху, самореалізовуватися в житті. Йдеться також про біологічні, соціальні, вікові передумови формування EQ, про, так звану, «змішану модель» емоційного інтелекту, яка передбачає п’ять компонентів, що його характеризують: самопізнання, само- регуляція, соціальні навики, емпатія, мотивація. Розглянуто кожен із цих компонентів, наго- лошено на особливостях формування їх під впливом гуманітарних дисциплін, які вивчаються у вищій школі. Наголошується на вкрай важливому значенні емпатії для професій, що їх здо- бувають у системі освітніх закладів Державної служби України з надзвичайних ситуацій, пі- дкреслено пряму залежність успішного кар’єрного зростання й професійного розвитку від рівня EQ. Саме тому емоційна компетентність є дуже важливою передумовою формування компетентності професійної
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3079
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
emozijnyj intelect.pdfосновна стаття344.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.