Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСірко, Роксолана Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-22T09:22:01Z-
dc.date.available2016-12-22T09:22:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2308-1996-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3127-
dc.description.abstractСтаття присвячена методологічним підходам до психокорекції особистості під час професійної діяльності у екстремальних умовах. Запропоноване теоретичне обгрунтування психокорекційного процесу для представників ризиконебезпечних професій. Визначено поняття феномену «психокорекції». Розглядаються концептуальні підходи, такі як: психодинамічний. психодраматичний. інтегративний. Аналізуються компоненти структури психокорекції. Виділені основні цілі психокорекції та визначені методологічні та організаційні принципи проведення психокорекційної роботи. В статті також розглядаються методи психокорекційного процесу. Вивчаються функції, такі як: діагностична, розвивальна. навчальна, регу лятивна, терапевтична, реадаптаційна. ресоціалізації. Описуються основні види психокорекції та дасться їх класифікація. Стаття також показує головні напрями психокорекції особистості під час професійної діяльності в екстремальних умовах, їх місці і роль в психологічній науці і практиці.uk
dc.publisherScience and Education a New Dimension.uk
dc.relation.ispartofseriesPedagogy and Psychology;IV (38), Issue: 77-
dc.subjectпсихокорекція, професійна діяльність в екстремальних умовах, псшокорекційні тренінгиuk
dc.titleМетодологічні підходи до психокорекції особистості під час професійної діяльності в екстремальних умовахuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сірко стаття Будапешт 2016.pdf3.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.