Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3524
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-08T07:02:21Z | - |
dc.date.available | 2017-02-08T07:02:21Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.issn | 2078-4643 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3524 | - |
dc.description.abstract | На основі вивчення сучасного стану професійної підготовки фахівців і специфіки впро- вадження багаторівневої освітньої системи в Україні в умовах сучасної парадигми освіти за- пропонована інтенсифікація навчального процесу з урахуванням вимог принципу наступності. Здійснення наступності передбачає поетапний розвиток професійних понять у процесі навчан- ня, проектування й реалізацію наскрізних навчальних програм, розробку методів, форм і засо- бів забезпечення наступності під час формування професійних компетентностей. | uk |
dc.publisher | Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;№14 | - |
dc.subject | принцип наступності, сучасна парадигма освіти, професійна підготовка, багаторівнева професійна освіта, наступність професійної підготовки, безперервність освіти | uk |
dc.title | Принцип наступності в контексті сучасної парадигми освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Литвин_Руденко_Вісник_ЛДУБЖД.pdf | 786.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.