Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3960
Title: Етапи розвитку самостійної діяльності студентів ВНЗ України кінця ХХ - початку ХХІ ст.
Authors: Цюприк, Андрій Ярославович
Keywords: освітні парадигми, технології самостійної діяльності студентів, етапи розвитку самостійної діяльності.
Issue Date: 19-Oct-2017
Publisher: Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 5. / За ред. М.М. Козяра, Н.Г. Ничкало. - Львів: ЛДУ БЖД
Abstract: У статті викладено парадигмальні напрями розвитку освіти, які історично реалізувалися і продовжують втілюватися у вітчизняній психолого-педагогічній науці та практиці: академічний, професійно орієнтований, професійно-технологічний і гуманітарний. Здійснено аналіз розвитку самостійної діяльності студентів ВНЗ України другої половини ХХ - початку ХХІ ст. у контексті зміни освітніх парадигм. Виокремлено етапи самостійної діяльності студентів ВНЗ, які поділено на три основні та два допоміжні. У межах цих етапів відслідковується відповідність самостійної діяльності студентів тенденціям розвитку української педагогіки кінця ХХ - початку ХХІ ст.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3960
ISSN: 2411-4685
Appears in Collections:2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.