Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-12-11T10:02:57Z-
dc.date.available2017-12-11T10:02:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.other37-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4268-
dc.description.abstractСвітогляд є найбільшою спонукою до діяльності та визначальним регулятором поведінки людини, оскільки, ґрунтуючись на її ціннісних орієнтаціях, значною мірою виявляє спрямованість її особистості та позначається на її характері. Урахування гносеологічного аспекту в процесі формування світогляду майбутніх фахівців соціономчних професій у ВНЗ дасть змогу спрямувати їхню професійну підготовку на розвиток пізнавальних здібностей студентів, їхньої здатності до ефективного сприймання й осмислення інформації, адекватного її оцінювання стосовно конкретної ситуації. Цілеспрямоване накопичення студентами пізнавального досвіду, зокрема фонових знань, впливає на перетворення їхніх професійних знань у систему власних суджень, поглядів і поведінки, тобто виконує світоглядну функцію у процесі формування і розвитку особистості.uk
dc.publisherПедагогіка і психологія професійної освіти : науково- методичний журнал.uk
dc.relation.ispartofseries;№1-
dc.titleФормування світогляду майбутніх фахівців соціономічних професій: гносеологічний аспектuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Руденко_ПППО_17_1.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.