Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4319
Title: Investigation of the processes of the information technologies integration into the training of specialists at mine rescue departments
Other Titles: Дослідження інтеграційних процесів запровадження іт-технологій підготовки фахівців гірничорятувальних підрозділів
Authors: Придатко, Олександр Володимирович
Pasnak, Ivan
Keywords: information technology, integration processes, rescuer, training
інформаційні технології, інтеграційні процеси, підготовка рятувальника
Issue Date: 2017
Publisher: Scientific Bulletin of National mining university: Scientific works. Dnipro : National Mining University, 2017. – №1 (157) – p. 108-113.
Citation: Prydatko O. V. Investigation of the processes of the information technologies integration into the training of specialists at mine rescue departments // O. V. Prydatko, I. V. Pasnak // Scientific Bulletin of National mining university: Scientific works. Dnipro : National Mining University, 2017. – №1 (157) – p. 108-113.
Series/Report no.: 1(157);108-113
Abstract: Мета: Дослідження закономірностей зміни якості освітніх процесів у результаті запровадження інноваційних ІТ-технологій для практичної підготовки майбутніх фахівців рятувальної сфери. Методика:Експериментальні дослідження проводились на основі методу повнофакторного експерименту. Оброблення результатів проведено з використанням методів математичної статистики та регресійного аналізу. Результати:Одержані моделі визначення впливу запроваджених ІТ-освітніх технологій на якісь підготовки рятувальників за умови різних обсягів застосування та поєднання із класичними методами навчання. З допомогою одержаних моделей доведено гарантовану ефективність комбінованого методу практичної підготовки рятувальників заснованого на сумісному використанні інноваційних та класичних технологій. Наукова новизна:Вперше одержано моделі, які враховують співвідношення параметрів кількості практичних відпрацювань визначеної вправи з залученням ІТ-технологій і реального устатковання, а також інтелектуального потенціалу студента та уможливлюють визначення ефективності інтеграційних процесів ІТ-технологій в систему практичної підготовки фахівців рятувальної сфери. Практична значимість:Одержані в роботі моделі надають можливість визначати ефективність розроблених інформаційних технологій підготовки рятувальників в процесі їх інтеграції у досліджуване освітнє середовище та є першим кроком у розроблені комплексного алгоритму інтелектуальної підтримки прийняття рішень під час реалізації інтеграційних процесів запровадження будь-яких ІТ-технологій для підготовки майбутніх фахівців рятувальних підрозділів. Результати роботи впроваджені в навчальний процес Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, мережі навчальних пунктів навчально-методичних центрів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності та Головної школи пожежної служби Республіки Польща (м. Варшава). Розроблені інформаційні технології увійшли у вигляді електронних додатків до трьох спеціалізованих навчальних видань, одне з яких одержало рекомендацію Міністерства освіти і науки України.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4319
ISSN: 2071-2227
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01_2017_Prydatko(2).pdf297.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.