Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4469
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цюприк, Андрій Ярославович | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-03T07:12:32Z | - |
dc.date.available | 2018-01-03T07:12:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4469 | - |
dc.description.abstract | У статті обгрунтовано доцільність використання креативно-особистісного підходу до самостійної діяльності студентів ВНЗ. Засвідчено, що організація активного формування творчого мислення постає як умова успішної інтеграції за змістом і методами навчання, а найважливішою метою навчального процесу є навчання мисленню, перехід до усвідомленого оволодіння і володіння розумовими операціями й прийомами. | uk |
dc.publisher | Педагогічний альманах: збірник наукових праць / редкол. В.В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон: КВНЗ «Хесонська академія неперервної освіти» | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;33 | - |
dc.subject | креативно-особистісний підхід, самостійна діяльність студентів, творча самостійність, творче мислення | uk |
dc.title | Креативно-особиснісний підхід до самостійної діяльності студентів вищих навчальних закладів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Цюприк стаття херсон 2017.pdf | 521.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.