Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4782
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-12T11:45:59Z | - |
dc.date.available | 2018-06-12T11:45:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4782 | - |
dc.description.abstract | Зміни, пов'язані з процесами інформатизації й технологізації життєвого простору, призводять до нового розуміння світу і вибудовування власних перспектив професійної самореалізації. Значну роль у формуванні прагнення особистості до саморозвитку й самореалізації в інформаційному суспільстві відіграє самоосвіта. У статті висвітлено педагогічний потенціал і найбільш ефективні види самостійного навчання й саморозвитку майбутніх фахівців соціального захисту за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. | uk |
dc.publisher | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми/ збірник наукових праць. - Київ - Вінниця. | uk |
dc.subject | майбутні фахівці соціального захисту, інформаційне суспільство, інформаційно-комунікаційні технології, самоосвіта, саморозвиток | uk |
dc.title | Самоосвіта і саморозвиток майбутніх фахівців соціального захисту в інформаційному суспільствірі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
руденко Вінниця_збірник №49 стаття.pdf | 8.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.