Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-10-12T08:29:55Z-
dc.date.available2018-10-12T08:29:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2226-4051-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4850-
dc.description.abstractНа основі філософського та психолого-педагогічного аналізу комунікативної культури як особливої системи типових за проявом емоційно-почуттєвих, раціональних і вольових поведінкових реакцій людини на конкретні соціально значущі умови її життєдіяльності, розмежовано поняття «спілкування» і «комунікація», «комунікативна культура» і «комунікаційна культура»; обґрунтовано сутність комунікативної культури як особистісної характеристики фахівців соціономічних професій; у контексті їхньої професійної підготовки доведено, що комунікативна культура є необхідною умовою успішної реалізації особистості в професійній сфері.uk
dc.publisherЕстетика і етика педагогічної дії.uk
dc.relation.ispartofseries;18-
dc.subjectкомунікативна культура, спілкування, комунікація, міжособистісна взаємодія, комунікаційна культура, фахівці соціономічних професій, професійна підготовка.uk
dc.titleФілософсько-педагогічні виміри поняття комунікативної культури фахівців соціономічних професійuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.