Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-10-12T08:40:16Z-
dc.date.available2018-10-12T08:40:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2522-1477-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4852-
dc.description.abstractСпецифіка професійної діяльності фахівців соціономічної сфери полягає в реалізації трудових функцій під час професійно-комунікативної діяльності, яка передбачає вплив на суб'єктупроцесібезпосередньоївзаємодії, співпраці, діалогу, узгодження, іпотребуєвміння знаходити конструктивні стратегії спілкування, усвідомлено проникати в культуру співрозмовника, не втрачаючи при цьому власної індивідуальності. Тому одне з основних завдань професійної підготовки таких фахівців у ВНЗ полягає в формуванні у них комунікативноїкультури. У статті обґрунтовуються специфічні принципи її формування, які спираються на комплекс методологічних підходів, загальні педагогічні закономірності і специфічні закономірності формування комунікативної культури.uk
dc.publisherНауковий вісник Льотної академії.uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;3-
dc.subjectпрофесійна підготовка, фахівці соціономічної сфери, комунікативна культура, методологічні підходи, педагогічні закономірності, принципи формування комунікативної культури.uk
dc.titleПринципи формування комунікативної культури фахівців соціономічної сфериuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Руденко Кропивницький-стаття 2018_158-166.pdf3.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.