Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4895
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нагірняк, Михайло Ярославович | - |
dc.contributor.author | Васянович, Григорій Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-29T14:49:26Z | - |
dc.date.available | 2018-10-29T14:49:26Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.issn | 2078-7782 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4895 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується творча діяльність академіка Івана Зязюна в руслі філософсько-педагогічної проблематики. Увага зосереджується на дослідженні таких провідних ідей вченого: феномен людини і її діяльність; взаємозв’язок культури і освіти; морально-естетична парадигма діяльності вчителя; філософія педагогічної майстерності; процеси технологізації освіти; майбутнє професійної педагогіки. Ав-тором доведено, що всі ці питання науковець вивчав на засадах філософсько-педагогічної антропології, екзистенціалізму, герменевтики і феноменології і був спра-вжнім лідером у їх розробці і впровадженні у навчально-виховний процес системи освіти України. Формування духовно-моральних цінностей особистості учителя вче-ним пов’язується із його реальною свободою, можливостями самореалізації. Отже, всупереч зовнішнім обставинам людина має виявити свій власний проект. | uk |
dc.publisher | Теорія і практика управління соціальними системами. - 2018. - № 1. - С. 125-135 | uk |
dc.subject | педагогічна наука | uk |
dc.subject | феномен людини | uk |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk |
dc.subject | технологізація освіти | uk |
dc.subject | педагогіка майбутнього | uk |
dc.title | ЛІДЕР ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ – АКАДЕМІК ІВАН ЗЯЗЮН | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Васянович_Нагірняк.pdf | 451.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.