Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.date.accessioned2018-10-30T06:49:20Z-
dc.date.available2018-10-30T06:49:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn978-966-665-934-6-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4898-
dc.description.abstractУ широкому науково-педагогічному контексті проаналізовано сучасні підходи та зміст поняття «педагогічна умова», уточнено його роль і місце в методології психолого-педагогічних досліджень, визначено типологічні групи педагогічних умов, показано способи обґрунтування педагогічних умов, можливі шляхи продуктивного вирішення з їх допомогою науково-педагогічних завдань, а також об’єктивного оцінювання значення конкретних умов для діяльності навчальних закладів. З метою конкретизації змісту поняття «педагогічна умова» вивчено в різних аспектах основні риси й ознаки категорії «умова», виконано генералізацію, унормування та специфікацію поняття в термінологічному апараті педагогіки. На основі порівняльного аналізу психолого-педагогічних публікацій та узагальнення освітньої практики запропонована типологія педагогічних умов – виявлене призначення та місце різних типів умов у загальній структурі науково-педагогічного дослідження відповідно до характеру та сутності проблем, на вирішення яких вони зорієнтовані. На погляд автора, виділити конкретні педагогічні умови, визначити та зафіксувати їх сутнісні характеристики, відносини і зв’язки можна лише після ґрунтовного теоретичного вивчення освітньої системи за допомогою процедури факторного аналізу всього комплексу чинників, що впливають на неї.uk
dc.titleМетодологічні засади поняття «педагогічні умови» : практ. посібник. – 2-е вид., доп. і перероб. Львів : ЛДУБЖД, 2018. 88 с.uk
dc.typeBook chapteruk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Литвин Recom_Пед_умови_др_2.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.