Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/5511
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛабач, Марта Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-12-17T11:34:44Z-
dc.date.available2018-12-17T11:34:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5511-
dc.description.abstractПроблема особистісної центрації педагога надзвичайно актуальна нині в зв’язку з тими виклика- ми, які постають у суспільстві та освітньому середовищі під впливом цивілізаційних змін у світі. Не по- долані дотепер негативні суперечності пострадянського суспільства, яке посилено розвивало колективі- стську свідомість, потужний надшвидкий розвиток інформаційних технологій, інші фактори є активни- ми, здебільшого, негативними чинниками в освітньому середовищі й вимагають від учасників педагогіч- ної взаємодії адекватних відповідей. Нові умови спонукають до активізації фасилітаційного навчання, яке розвивається зараз у світі та в Україні як найбільш відповідне гуманістичним ідеям педагогічної нау- ки, що спрямовують всю увагу на особистість того, хто вчиться. Формувати, отже, особистість, готову вільно висловлювати свою думку, бути індивідуальністю, брати відповідальність на себе й заявляти про себе – саме таке завдання особистісно центрованого педагога в сучасних умовах.uk
dc.publisherЛДУ БЖДuk
dc.relation.ispartofseriesВісник ЛДУ БЖД;-
dc.subjectособистісна педагогічна центрація педагогаuk
dc.subjectгуманістична психологіяuk
dc.subjectгуманістична педагогікаuk
dc.subjectфасилітаторuk
dc.subjectглобалізаційні зміниuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectпедагогічна творчістьuk
dc.titleРОЛЬ ОСОБИСТІСНОЇ ЦЕНТРАЦІЇ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
198-Article Text-593-1-10-20180809.pdf288.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.