Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6024
Title: | Інформатизація проектної навчальної діяльності майбутніх архітекторів у професійній підготовці |
Other Titles: | Педагогіка і психологія професійної освіти |
Authors: | Литвин, Андрій Вікторович Литвин, Віталій Андрійович |
Keywords: | інформаційна культура майбутні архітектори інформаційно-комунікаційні технології інформатична компетентність проектна діяльність |
Issue Date: | 2019 |
Series/Report no.: | 1; |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню проблем підвищення якості сучасної архітектурної освіти шляхом формування інформаційної культури майбутніх архітекторів ЗВО. На думку авторів, системна інформатизація проектної діяльності забезпечує студентів комплексом проектно-технічних та інформаційно-технологічних знань і вмінь, професійно важливих якостей для виконання складних архітектурних проектів, здатністю до швидкої адаптації та опанування нових технологій в архітектурі. Навчальні проекти, які застосовуються в архітектурній освіті, – практико орієнтовані, творчі, з елементами дослідництва. Автори вважають, що з огляду на специфіку професійної діяльності архітекторів, їх інтеграція в систему архітектурної освіти найбільш ефективна у формі проектної організації навчання, спрямованого на розвиток професійного мислення, креативності студентів у архітектурно-проектній діяльності й інформаційної культури майбутніх фахівців. Проектна освітньо-професійна діяльність студентів- архітекторів спрямована на підготовку архітекторів-дизайнерів із розвиненими візуальними художньо-творчими здібностями, проектним мисленням, належною інформатичною компетентністю, готових до роботи з архітектурно-будівельною інформацією та творчого пошуку. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6024 |
ISSN: | 2218-5186 |
Appears in Collections: | 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Литвин_В_Литвин_А_ПППО_2019.pdf | стаття в науковому журналі | 661.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.