Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6024
Title: Інформатизація проектної навчальної діяльності майбутніх архітекторів у професійній підготовці
Other Titles: Педагогіка і психологія професійної освіти
Authors: Литвин, Андрій Вікторович
Литвин, Віталій Андрійович
Keywords: інформаційна культура
майбутні архітектори
інформаційно-комунікаційні технології
інформатична компетентність
проектна діяльність
Issue Date: 2019
Series/Report no.: 1;
Abstract: Стаття присвячена дослідженню проблем підвищення якості сучасної архітектурної освіти шляхом формування інформаційної культури майбутніх архітекторів ЗВО. На думку авторів, системна інформатизація проектної діяльності забезпечує студентів комплексом проектно-технічних та інформаційно-технологічних знань і вмінь, професійно важливих якостей для виконання складних архітектурних проектів, здатністю до швидкої адаптації та опанування нових технологій в архітектурі. Навчальні проекти, які застосовуються в архітектурній освіті, – практико орієнтовані, творчі, з елементами дослідництва. Автори вважають, що з огляду на специфіку професійної діяльності архітекторів, їх інтеграція в систему архітектурної освіти найбільш ефективна у формі проектної організації навчання, спрямованого на розвиток професійного мислення, креативності студентів у архітектурно-проектній діяльності й інформаційної культури майбутніх фахівців. Проектна освітньо-професійна діяльність студентів- архітекторів спрямована на підготовку архітекторів-дизайнерів із розвиненими візуальними художньо-творчими здібностями, проектним мисленням, належною інформатичною компетентністю, готових до роботи з архітектурно-будівельною інформацією та творчого пошуку.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6024
ISSN: 2218-5186
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Литвин_В_Литвин_А_ПППО_2019.pdfстаття в науковому журналі661.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.