Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6037
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-22T13:12:37Z | - |
dc.date.available | 2019-11-22T13:12:37Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.issn | 2218-5186 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6037 | - |
dc.description.abstract | В умовах суспільної кризи, яка супроводжується загостренням міжособистісних стосунків, розбіжністю інтересів соціуму й особистості, зростанням конкурентної боротьби, актуалізується потреба підготовки майбутніх практичних психологів та соціальних працівників до професійної комунікації в умовах конфлікту. Людиновимірність професій практичних психологів і соціальних працівників пов’язують із світоглядними домінантами професійних міжсобистісних відносин, що виявляються як на рівні об’єкта (соціальних груп та окремих людей, що потребують психологічної допомоги та соціальної підтримки), так і суб’єкта (фахівців, які цю допомогу та підтримку забезпечують). Їхня професійна діяльність передбачає постійне, часом тривале, контактування з людьми, переважно комунікативну взаємодію з ними в різноманітних, у тому числі емоційно напружених і суспільно нестабільних ситуаціях, які можуть призвести до конфлікту. У статті обґрунтовано конфлікт як закономірний компонент професійної діяльності практичних психологів і соціальних працівників; розглянуті конструктивні функції конфлікту, які забезпечують його продуктивність щодо взаємопізнання учасників, оптимізації міжособистісних взаємин, сприяння самовдосконаленню особистості фахівця соціономічної сфери і, як наслідок – поліпшення якості його професійної діяльності. Їх ефективна реалізація опирається на концепцію діяльнісного опосередкування особистості (А. Петровський), згідно з якою усталені міжособистісні стосунки можна зрозуміти лише в контексті змісту, цінностей і смислу спільної діяльності. Розкрито сутність раціонально-інтуїтивного методу подолання конфліктів на основі залучення «соціального інтелекту» (Дж. Г. Скотт), дотримання правил ключових елементів спілкування. Висвітлені окремі методичні аспекти підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до ефективного професійного спілкування в можливих конфліктних ситуаціях. | uk |
dc.relation.ispartofseries | 1; | - |
dc.subject | фахівці соціономічної сфери | uk |
dc.subject | професійне спілкування | uk |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | конфліктна ситуація | uk |
dc.subject | продуктивний конфлікт | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх фахівців соціономічної сфери до спілкування в конфліктних ситуаціях | uk |
dc.title.alternative | Педагогіка і психологія професійної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Руденко_ПППО_2019.pdf | стаття в науковому журналі | 668.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.