Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6062
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конівіцька, Тетяна Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-27T08:26:19Z | - |
dc.date.available | 2019-11-27T08:26:19Z | - |
dc.date.issued | 2019-09-25 | - |
dc.identifier.issn | 2522-1477 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6062 | - |
dc.description.abstract | У статті описано структурно-функціональну модель формування риторичної компетентності майбутніх психологів у закладах вищої освіти, обґрунтовано доцільність впровадження авторської моделі та розкрито її змістове наповнення. Зазначено, що модель передбачає єдність концептуально-методологічного, змістового, суб’єктного, організаційно-діяльнісного та оцінно-результативного блоків, які забезпечують послідовність і неперервність розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки, а впровадження всіх елементів розробленої моделі забезпечить позитивну динаміку розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів. | uk |
dc.publisher | Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. зб. наук. праць / Гол. ред. Т.С. Плачинда. Кропивницький: ЛА НАУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 6 | - |
dc.subject | риторична компетентність | uk |
dc.subject | риторична підготовка | uk |
dc.subject | структурно-функціональна модель | uk |
dc.subject | структурні блоки | uk |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk |
dc.subject | методика риторичної підготовки | uk |
dc.title | МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ЗВО | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Конівіцька.pdf | основна стаття | 3.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.