Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6063
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонівіцька, Тетяна Ярославівна-
dc.date.accessioned2019-11-27T08:35:36Z-
dc.date.available2019-11-27T08:35:36Z-
dc.date.issued2019-08-05-
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6063-
dc.description.abstractУ статті визначено й обґрунтовано педагогічні умови формування та розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів у закладах вищої освіти. Зазначено, що риторична підготовка студентів-психологів буде відбуватись ефективніше шляхом впровадження та реалізації таких педагогічних умов: розвиток мотиваційно-ціннісної сфери особистості щодо риторичної компетентності як складової професійної підготовки психолога (усвідомлення важливості риторичної компетентності, залучення студентів до участі у публічних університетських заходах, створення університетських ораторських гуртків, проведення конкурсів на кращого оратора, організація зустрічей із теоретиками й практиками ораторської майстерності та психологами); удосконалення та розширення змісту комунікативної підготовки з урахуванням компонентів риторичної компетентності (забезпечення єдності компонентів риторичної компетентності, практичне спрямування риторичної підготовки, упровадження додаткових нормативних та елективних риторикознавчих дисциплін); упровадження та застосування в освітньому процесі інноваційних технологій риторичної підготовки студентів-психологів (особистісно орієнтовані, когнітивно орієнтовані та діяльнісно орієнтовані технології); інтегрування риторичних умінь і навичок у профільну підготовку психологів (налагодження міждисциплінарних зв’язків, проектування та проведення інтегрованих занять, розроблення професійно орієнтованих завдань тощо). Зазначено, що визначені умови є основою для створення методики формування та розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів, а реалізація зазначених умов риторичної підготовки майбутніх психологів сприятиме досягненню високого комунікативного-риторичного рівня спілкування, що забезпечить готовність до ефективної професійної діяльності.uk
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 9;Том 1-
dc.subjectриторична компетентністьuk
dc.subjectриторична підготовкаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectінтеграція навчанняuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdfосновна стаття146.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.