Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6063
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конівіцька, Тетяна Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-27T08:35:36Z | - |
dc.date.available | 2019-11-27T08:35:36Z | - |
dc.date.issued | 2019-08-05 | - |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6063 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено й обґрунтовано педагогічні умови формування та розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів у закладах вищої освіти. Зазначено, що риторична підготовка студентів-психологів буде відбуватись ефективніше шляхом впровадження та реалізації таких педагогічних умов: розвиток мотиваційно-ціннісної сфери особистості щодо риторичної компетентності як складової професійної підготовки психолога (усвідомлення важливості риторичної компетентності, залучення студентів до участі у публічних університетських заходах, створення університетських ораторських гуртків, проведення конкурсів на кращого оратора, організація зустрічей із теоретиками й практиками ораторської майстерності та психологами); удосконалення та розширення змісту комунікативної підготовки з урахуванням компонентів риторичної компетентності (забезпечення єдності компонентів риторичної компетентності, практичне спрямування риторичної підготовки, упровадження додаткових нормативних та елективних риторикознавчих дисциплін); упровадження та застосування в освітньому процесі інноваційних технологій риторичної підготовки студентів-психологів (особистісно орієнтовані, когнітивно орієнтовані та діяльнісно орієнтовані технології); інтегрування риторичних умінь і навичок у профільну підготовку психологів (налагодження міждисциплінарних зв’язків, проектування та проведення інтегрованих занять, розроблення професійно орієнтованих завдань тощо). Зазначено, що визначені умови є основою для створення методики формування та розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів, а реалізація зазначених умов риторичної підготовки майбутніх психологів сприятиме досягненню високого комунікативного-риторичного рівня спілкування, що забезпечить готовність до ефективної професійної діяльності. | uk |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | uk |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 9;Том 1 | - |
dc.subject | риторична компетентність | uk |
dc.subject | риторична підготовка | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | інтеграція навчання | uk |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2019 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.