Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6252Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бабій, Ірина Володимирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2019-12-20T14:08:43Z | - |
| dc.date.available | 2019-12-20T14:08:43Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6252 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано підходи до визначення понять «метод», «прийом», розглянуто критерії групування методів у лінгводидактичному аспекті; визначено особливості функціонування методичного інструментарію в навчанні мови; з’ясовано роль і місце вправ як основного компонента методичної організації навчального матеріалу у мовно-мовленнєвій підготовці студентів закладів вищої освіти. | uk |
| dc.subject | метод навчання, прийом навчання, лінгводидактика, вправи | uk |
| dc.title | ДО ПРОБЛЕМИ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ НАВЧАННЯ У ЛІНГВОДИДАКТИЦІ | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Науково-практичні конференції / Scientific and Practical Conferences | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Zbirnyk_LNNCPO-4-2.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.