Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабій, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-12-20T14:08:43Z-
dc.date.available2019-12-20T14:08:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6252-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано підходи до визначення понять «метод», «прийом», розглянуто критерії групування методів у лінгводидактичному аспекті; визначено особливості функціонування методичного інструментарію в навчанні мови; з’ясовано роль і місце вправ як основного компонента методичної організації навчального матеріалу у мовно-мовленнєвій підготовці студентів закладів вищої освіти.uk
dc.subjectметод навчання, прийом навчання, лінгводидактика, вправиuk
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ НАВЧАННЯ У ЛІНГВОДИДАКТИЦІuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Науково-практичні конференції / Scientific and Practical Conferences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk_LNNCPO-4-2.pdf1.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.