Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6763
Title: | ФІЛОСОФСЬКИЙ СТРУКТУРАЛІЗМ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ |
Authors: | Васянович, Григорій Великий, Роман |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 22 листопада 2019 р.). Чернівці: Технодрук, 2019. – 312 с. – С. 43-49 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6763 |
ISBN: | 978-617-7611-61-4 |
Appears in Collections: | 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19_Вас_Вел.pdf | 286.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.