Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6763| Title: | ФІЛОСОФСЬКИЙ СТРУКТУРАЛІЗМ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | 
| Authors: | Васянович, Григорій Великий, Роман | 
| Issue Date: | 2019 | 
| Publisher: | Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 22 листопада 2019 р.). Чернівці: Технодрук, 2019. – 312 с. – С. 43-49 | 
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6763 | 
| ISBN: | 978-617-7611-61-4 | 
| Appears in Collections: | 2019 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 19_Вас_Вел.pdf | 286.76 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
