Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6794
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-07T13:49:42Z | - |
dc.date.available | 2020-03-07T13:49:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6794 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено оглядовий аналіз дослідження поняття «безпечне освітнє середовище» та загальну характеристику завдань педагогів з метою формування безпечного освітнього середовища у вищому навчальному закладі, серед яких: виховання в особистості цінностей, важливих у формуванні безпечного освітнього середовища; сприяння саморозвиткові особистості студента вищого навчального закладу; створення сприятливої психологічної атмосфері в освітньому середовищі вищого навчального закладу; формування у студента культури безпечної поведінки. | uk |
dc.publisher | Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 4. | uk |
dc.subject | освітнє середовище, безпечне освітнє середовище, педагог, вищий навчальний заклад, культура безпечної поведінки | uk |
dc.title | Роль педагога у формуванні безпечного освітнього середовища у вищому навчальному закладі | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
роль педагога.pdf | 278.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.